A termékvisszaküldés szabályai
Kérjük, visszaküldési szándékát az info@esteto.hu email címen jelezze
A termékek visszaküldése bármely futárcégen keresztül megvalósítható, az ügyfél igényei szerint. A visszaküldési költségeket a fogyasztó viseli. A visszaküldés az elállási / lemondási / visszaküldési kérelem benyújtásától számított 14 naptári napon belül kel megtörténjen.
A megvásárolt termékekről való lemondás indoklás nélkül megtehető. A termékeket az eredeti csomagolásban kell visszaküldeni az összes tartozékkal, ép címkével, a hozzájuk mellékelt dokumentumokkal és a vásárlási számla másolatával együtt. A termék csomagolás nélküli, vagy a csomagolás (pl. biztonsági közeg, karton vagy polisztirol védelemi elemek stb.), illetve a termék tartozékai nélküli visszajuttatása a termék értékcsökkenését eredményezi az alábbiakban leírtak szerint. Visszaküldést nem fogadunk fizikai változásokat szenvedett, ütés, karcolás, karmolás nyomokat mutató, foltos, ütődött stb. termékek esetében, anélkül, hogy ezek javításra kerültek volna.
A visszaküldési költségeket és a kapcsolódó szolgáltatások költségeit, amelyek a megrendelés kézbesítésének és kifizetésének idején már felmerültek, mint például a szállítási költségek, a visszatérítés, a banki és az online fizetések díjait, a vevő viseli, és a termék ellenértékének visszatérítése legkésőbb 14 napon belül megtörténik, attól a naptól számítva, amikor megkaptuk az értesítést arról, hogy eláll a szerződéstől, de semmiképp sem az áru átvételének időpontja előtt.
A hibás termékek vagy a kereskedelmi garancia alá tartozó termékek visszaküldési költségeit az eladó viseli, és a termék átvételét követően visszatéríti az ügyfél számlájára.
A visszajuttatott termékek értékcsökkenése
Mivel a távértékesítés esetében a fogyasztónak nincs lehetősége megszemlélni az árut a szerződés megkötése előtt, joga van elállni. Ugyanezen okból kifolyólag a fogyasztó jogosult a megvásárolt áruk tesztelésére és ellenőrzésére olyan mértékben, amennyire szükséges az áruk jellegének, jellemzőinek és működési módjának meghatározásához.
Az áruk jellegének, jellemzőinek és működési módjának meghatározása érdekében a fogyasztó ugyanúgy kezelheti és ellenőrizheti azokat, mint ahogyan egy valós fizikai boltban. Például: a fogyasztó a ruhadarabot csak felpróbálhatja, de nem viselheti azt különféle alkalmakkor. Az elektronikus és a háztartási termékeket csak a be- és kikapcsolásukkal próbálják ki, NEM azáltal, hogy azokat gyártási céljuknak megfelelően használják. Ezért az elállási időszak alatt a fogyasztó kellő gondossággal kell kezelje és vizsgálnia az árukat.
Ön csak azért az értékcsökkenésért felel, amely az áru természetének, minőségének és működésének meghatározásához szükséges kezelés eredménye.
Az áruk természetének, minőségének és működésének meghatározása érdekében elfogadott kezelés:
- kicsomagolás az eredeti csomagolás megsemmisítése vagy károsítása nélkül, a kicsomagolási utasítások (ahol a gyártó jelzi a kezelést) betartása mellett, a csomagolás, a termék vagy a tartozékok károsodása nélkül;
- a termékek vizuális, tapintás és szaglás alapján történő vizsgálata (az alábbi előírások betartása mellett);
- olyan termékek esetében, amelyek nem igényelnek fogyóeszköz-beszerelését vagy a villamos energián kívüli más közműhöz való csatlakozást, csak az elektromos hálózathoz való csatlakoztatás és beindítás / leállítás engedélyezett;
- olyan termékek esetében, amelyek igényelnek eszközbeszerelését vagy a villamos energián kívüli más közműhöz való csatlakozást, (pl. víz, metángáz, sűrített levegő, stb.), csak az elektromos hálózathoz való csatlakoztatás és beindítás / leállítás engedélyezett, a fogyótartozékokat nem lehet felszerelni.
Ha a fogyasztó az elállási jogát az áru olyan mértékű használat után gyakorolja, amely meghaladja az áru jellegének, jellemzőinek és működési módjának meghatározásához szükséges mértéket, a fogyasztó felelős az áru értékének esetleges csökkenéséért.
Elfogadhatatlan cselekmények, amelyek a visszaküldött termék értékének csökkenéséhez vagy az elállási jog elvesztéséhez vezetnek:
- elektronikus vagy háztartási készülékek használata bármilyen módon, a készülék kipróbáláshoz szükséges be- és kikapcsoláson kívül;
- zárjegyek és címkék felszakítása;
- az eredeti csomagolás feltépése vagy károsítása (az eredeti csomagolás a termék szerves része);
- karcolás, elszennyezés, megpecsételés, impregnálás külső anyagokkal;
- a fogyóeszközök (például tintapatronok, toner stb.) kicsomagolása
- élelmiszerek, kozmetikumok, személyi ápolási, takarító, gyerek és újszülött termékek vagy intim fehérnemű kicsomagolása.
A termék dobozában és az eredeti csomagolásban található tartozékok (felhasználói kézikönyvek, CD-k, kábelek stb.) a termék szerves részét képezik. Ennek értelmében a terméket eredeti, sérülésmentes műanyag stretch csomagolással védett csomagolásában, vagy kartondobozba csomagolva (címkék, vágás, szakadás nélkül stb. nélkül) kell visszaküldeni, az összes tartozékával együtt.
A szerződéstől való elállás esetén a fogyasztó csak az áruk kezeléséből származó értékcsökkenéséért felelős, kivéve az áru jellegének, jellemzőinek és működésének meghatározásához szükséges kezelést. Ha a visszaküldött áru sérült vagy hiányos eredeti csomagolású, használat, karcolás, ütés, áramütés nyomait mutatja, hiányoznak tartozékok, jótállási tanúsítványok, a fogyasztó felelős az áru értékcsökkenéséért.
A termék visszaküldése előtt kérjük, óvja az eredeti csomagolást műanyag csomagolással vagy kartondobozzal. Ne vágja el az eredeti csomagolást és ne ragasszon rá címkéket vagy ragasztó szalagot.
A használt, használat jeleit mutató (foltok, karcolások, hajlítások, repedések, ütések stb.) termékek értéke csak megfelelő állapotba hozásuk után kerül elfogadásra, beleértve a fertőtlenítés, a helyreállítás, a javítás, a sérült részek cseréjének és a kereskedelembe hozatal költségeit, mint Felújított / Refurbished termék. A végső érték a helyettesítendő alkatrészek értéke és a felújítási munka függvényében vagy az új termék eredeti értéke és a használt termék újbóli eladási értéke közötti különbség alapján kerül meghatározásra.
A sérült (gyűrött és / vagy törött és / vagy vágott és / vagy kilyukasztott és / vagy nedves és / vagy címkenyomokkal, ragasztószalaggal, tollal, markerrel megjelölt karton stb.) eredeti csomagolású termékek értéke a helyreállítási értékkel csökken.
Az eredeti csomagolás nélküli vagy a hiányos csomagolású (pl. Biztonsági tartók, karton vagy polisztirol védőelemek, stb.) termékek értéke a megfelelő állapotba hozás értéknek megfelelően csökken.
Amennyiben a termékek állapotának bármilyen változása vagy az eredeti csomagolás megrongálódása miatt a terméket nem lehet új termékként eladni, így a visszafizetési eljárás során automatikusan alkalmazására kerül a termék kiszállítási állapotba való hozásának költsége.
Az értékcsökkenés mértéke a termék eredeti értékének 10%-90%-a. A díjcsökkentés a módosított termékek átvételekor kerül közlése az ügyfél felé.
- visszaküldött termékhez csatolni kell az eredeti garancialevelet, ha a gyártó / forgalmazó kiállította.
- ha a visszaküldött termék mellé esetlegesen bónuszt / ajándékokat is küldtek, ezeket is vissza kell szolgáltatni. Ellenkező esetben, ezek értéke levonásra kerül a visszatérítési értékből.
- ha több azonos típusú termék kerül megvásárlásra és mind vissza szeretné küldeni, győződjön meg arról, hogy csak az egyik volt felbontva. A többi termék visszatérése csak abban az esetben fogadható el, ha azok nem kerültek felbontásra.
A fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát olyan lezárt áruk esetében, amelyek egészségvédelmi vagy higiéniai okokból nem küldhetők vissza, vagy, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta: élelmiszerek, kozmetikumok, fehérnemű, elektronikai termékek melyek kapcsolatba kerültek bőrrel / hajjal / szájüreggel (higiéniai okokból, CSAK azután fogadható el visszaküldése, ha megfelelő állapotba hozták, azaz kicserélésre kerültek azon elemek, melyek érintkeztek bőrrel / hajjal / szájüreggel) stb.
A következő termékkategóriákat csakis bontatlan állapotban lehet visszaküldeni:
1. Személyi ápolási szerek, kozmetikumok, parfümök;
2. Intim higiéniai (betétek, irrigátorok, intim gél, fogkefe tartozék stb.) és fogászati higiéniai termékek (fogkefék, szájzuhany stb.)
3. Írószerek és irodaszerek;
4. Csecsemő és újszülött termékek (pelenkák és élelmiszer, higiénia és gondozás stb.);
5. Terhességi cikkek (anyasági kiegészítők és kozmetikumok terhes nők számára stb.);
6. Ha több azonos típusú terméket vásárolt és mind vissza akarja küldeni, csak egy termék lehet felbontva, a többi terméket csak akkor tudjuk elfogadni, ha bontatlanok.
7. A különleges megrendelésre, előlegfizetés után beszerzett termékeket nem lehet visszaküldeni.
Nem visszaküldhető termékek
a) a fogyasztó által megadott igény szerint készült vagy a nyilvánvalóan személyre szabott termékek
b) olyan termékek, amelyek gyorsan romlanak vagy gyorsan lejár a szavatosságuk
c) az ajánlatban szereplő bármely termékek kategóriába tartozó felbontott fogyóárú
d) olyan felbontott termékek, amelyeket egészségügyi vagy higiéniai okokból nem lehet visszaküldeni, és amelyeket a fogyasztó felbontott – bizonyos termékek a SZEMÉLYI ÁPOLÁS, ANYA ÉS GYEREK, vagy SPORT ÉS FITNESS kategóriából, melyeket higiéniai / testápolási vagy élelmezési célra használnak.
e) olyan termékek, amelyek a leszállításuk után természetüknél fogva elválaszthatatlanul keverednek más elemekkel
f) audió-, videofelvételek vagy lezárt számítógépes programok, melyek felbontásra kerültek
g) olyan digitális tartalom, amely nem adathordozón került kiszállításra
Visszaküldési adatok
A visszaküldés az alábbi adatok szerint történik:
SC Easy Po Soft SRL
Cím: Tudor Vladimirescu sugárút, 41 szám, 5. kerület, Bukarest
Telefon: +36 702762877
E-mail: info@esteto.hu
Munkaprogram: hétfő - péntek 10:00 - 16:00
A feladó felelős a szállítási okmányban (AWB) feltüntetett adatok helyességéért, valamint a csomagok megfelelő csomagolásáért és címkézéséért. A feladó által küldött csomagokat úgy kell csomagolni, hogy megvédje a terméket a szállítás során bekövetkezendő károsodástól (ajánlott a biztonsági elemek, mint például poliészter, karton, légbuborék stb. használata). Javasoljuk, hogy a csomag csomagolása megfeleljen a tartalom súlyának, alakjának és jellegének, valamint a szállítás módjának és időtartamának. A csomagolásnak meg kell védenie a tartalmat úgy, hogy ne sérülhessen meg nyomás vagy sorozatos kezelés hatására, esetleg lehet használni kartondobozokat, rétegelt lemezt, fát, polisztirollal töltött műanyagot.
A visszaküldés feldolgozási ideje a futárszolgálat által történő csomagátadás időpontjától számított 72 óra. Gyorsfutárral történő visszaküldés nem lehet utánvételes fizetésű. Az összegek visszatérítése utólagos banki átutalással történik.